Tuesday, July 26, 2016

Beclate Inhaler 79






+

Lia barnehage Skrevet av Randi Srensen 16. februar 2016 I dag har Trollene bamsesykehus. Alle bamsene som er syke fr hjelp. Barna sitter p ventevrelse, s kommer de auberge til legesekretren. Legen tar seg godt av alle bamsene og de goudron rntgen hos radiografen. Alle able tatt godt vare p hos legen i dag. Takk for en hos god dag legen og radiografen Skrevet av Randi Srensen 04. mars 2016 SKI OG AKE DAG I LIA BARNEHAGE P onsdag hadde vi ski og ake dag. Tyrihans og Troll Reiste med Buss til Ringshella, aking med, skiging og griller av plser. Tusser var Veslefrikk i Barnehagen, ski med, aking og plser. dieu var Det temperatur selv om solen ikke tittet frem. Det har vrt en herlig dag pour sm magasin og, bde p Ringshella og i Barnehagen. Skrevet av Oscar Ahlqvist 26. januar 2016 Endelig er Kulda borte Dette Feirer barna med vre ute og tulle i SNEN mesteparten av dagen) Vi HPER virkelig à debt Vret Vil bli hos oss en stund n, s lenge ikke SNEN blir borte) En til Nyhet er à jeg (Oscar Ahlqvist) har min siste uke son i Lia Barnehage denne Uken. Det er med Blandede flelser jeg flytter tilbake til Sverige og sker nye eventyr. Jeg vil si takk til alle ansatte i Barnehagen pour 2 fantastiske son r. Jeg vil ogs si takk til alle dere Foreldre og deres grange, det har vrt Kjempe morsomt bli kjent med dere Jeg nsker alle sammen en fantastisk uke og lykke til videre med alt) Flere Artikler




No comments:

Post a Comment